2012. május 27., vasárnap

Azért nem búsulok nagyon...

... mert az eredeti óra árából kijött egy új mobil is. (No, mondjuk ez erős túlzás, mert az ára két és félszerese volt az új óráénak...)
Sikerült néhány napja lementenem a régiről minden adatot (közel négyszáz névjegy stb.), így bízva abban, hogy sikerül majd az újra áttenni, vettem egy nagy levegőt, és átmentem a Vodafone-hoz.
A telót már kb. két hete kinéztem magamnak, olvasgattam róla leírásokat és teszteket, s bevallom, egyre jobban megtetszett:
A boltban meg is kérdezték, honnan tudok róla, mert ma reggel kaptak kettőt, és a másikat még délelőtt elvitték. Mondtam nekik, hogy nagy érték az internet, csak tudni kell célirányosan használni.
Azt viszont nem mondtam, hogy igazából én egy ZTE Skate-t kerestem volna (a mai napig nagyon tetszik feleségem Blade-je!), de azt a Vodafone nem forgalmazza (mondjuk megértem idegenkedését a gyártótól, a miénk is a második már, gariban, mert az elsővel gondok voltak, nem tudták megjavítani.)
Szóval bár még csak 48 órája van nálam, egyre jobban tetszik. Frissítettem a firmware-ét, ha már felkínálta, s azt magától meg is csinálta. Mindent feltettem rá, ami kellett (sőt ami nem igazán fontos, abból is egyet-kettőt). Egyedül a Navitelt (turistaként - is - használható navigációs rendszer) hagyom ki még, mert az fizetős, és újra kellene rakni, ha gépet vagy oprendszert vált az ember. (Erre a Blade-del kapcsolatban jöttünk rá.)  És a Huawei a nyár elejére ígéri a 4.0-s Androidot (Ice Cream Sandwich) rá. Az még felmászik, aztán jöhet a Navitel, és ősszel már mehetünk erdőbe, hegyek közé is kirándulni (igaz, eddig se volt gond térképpel és tájolóval, de azért így megnyugtatóbb lesz majd).
Addig meg lehet facebookolni stb. vele.
Remélem, a következő időkben is meg leszek vele elégedve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése